مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:552021-06-23اقتصادي

فیلم| تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در رودخانه «انجیراب» گرگان


تصویر ارسالی یک از شهروندان شهر گرگان به تحریریه خبرگزاری فارس حاکی از آن است که کامیون حمل خاک و نخاله در شهر گرگان، نخاله های حاصل از اجرای یک پروژه در بستر و حریم رودخانه «انجیراب» گرگان تخلیه می کند.

- معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای گلستان در آبان 1398 در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که لایروبی رودخانه ها هزینه زیادی دارد و برای اینکه کار ادامه پیدا کند نیازمند اختصاص اعتبارات بیشتری در این زمینه هستیم.

سید محسن حسینی مدیرعامل آب منطقه ای گلستان نیز در 23 مرداد ماه سال گذشته در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها گفت: لایروبی رودخانه های گلستان به 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تاکید کرد: گلستان 2 هزار و 850 کیلومتر رودخانه داشته و هزار و 800 کیلومتر آن نیازمند لایروبی است.

وی افزود: این میزان لایروبی هر سه سال یکبار (سالی 600 کیلومتر) باید انجام شود ولی در 10 سال گذشته به دلیل مشکلات اعتباری به طور میانگین سالانه 180 کیلومتر لایروبی شده است.

اقدامات سهل انگارانه و عدم نظارت های لازم در انجام برخی پروژه ها به همین سادگی هزینه های گزافی را بر دولت ها و بیت المال وارد می کند و انتظار می رود مدیران دستگاه های نظارتی و اجرایی با جدیت در چنین مواردی ورود کرده و برخوردهای قاطعی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در رودخانه «انجیراب» گرگان

فیلم| تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در رودخانه «انجیراب» گرگان